Etikete Ait Yazılar

resimli hikayeler

119 okunma Arkadaşlar beni geneleve götürdü

Arkadaşlar beni geneleve götürdü

Merhaba arkadaşlar ben Cem, sonunda yavaş yavaş bugüne değin yaşamış olduğum ilişkileri en baştan itibaren yazmaya başladım. Bu yaşadıklarımı çok samimi 1-2 arkadaşım haricinde bilen yoktur. Bunları burada yazarken bir nevi içimi dökmüş ve o günleri tekrar yaşıyormuş gibi oluyorum. İlk paylaştığım hikayem; ‘Genelevde siktiğim amdan birşey anlamadım!’ olmuştu. Yaş 16 ve ilk defa gerçek […]

146 okunma Musluk Tamircisi Karımı Sikti

Musluk Tamircisi Karımı Sikti

Evde musluğumuz bozulmuştu tamir için musluk tamircisi çağırdım. Musluğu tamir etmek için iri yarı bir tamirci geldi. Adam oldukça kaslı bir vücuda sahip yaklaşık 35-40 yaşlarında biriydi. Banyoda musluklarla ilgilenirken eşimde altındaki kısa şortla çamaşır makinesini boşaltıyordu. Adamın kaçamak bakışları eşimin kalçalarına takıldığını fark ettim biraz kızmıştım fakat sesimi çıkaramadım.Evde musluğumuz bozulmuştu tamir için musluk […]

125 okunma Sevgilim Beni Köpek Pozisyonunda Sikti

Sevgilim Beni Köpek Pozisyonunda Sikti

Merhaba arkadaşlar ben Beyza. Ve bu ilk seks hikayem ve ilk denemem ben suan 19 yasındayım üniversiteye başladım ama ilk denemelerim orta okul 8. sınıfta oldu anlatmak istiyorum ve bu siteyi tercih ettim Ben 8. sınıfa giderken bir arkadaşım vardı ve çıkmaya başladık ilk öpüşmelerimizi yaptık ama sex yapamiyacağımız için dayama yı teklif etti bende […]

195 okunma Otostop Çeken Gence Kendimi Siktirdim

Otostop Çeken Gence Kendimi Siktirdim

34 yaşında mesleği doktor olan, saygı gören, yakışıklı sayılan biriyim. Biseksüelim yani hem kadınlar hem de erkeklerle beraberlik yaşayabiliyorum daha önce sadece bir erkekle beraberliğim oldu. Ondan sonra ise hep kadınlarla beraberlik yaşadım. En son sevgilim de bir kadındı ve o da doktordu. Onunla çok olaylı bir şekilde ayrıldık ve hala etkisinden kurtulamıyordum sürekli aklım […]

176 okunma Halamın Oğluyla Yıllar Önce Bir Bok Yedik

Halamın Oğluyla Yıllar Önce Bir Bok Yedik

Şu anda 23 yaşında nişanlı bir genç kızım fakat yıllar önce halamın oğluyla yaptığımız şeyler aklımdan çıkmıyor ve bu hikâyeyi burada anlatarak biraz da olsa rahatlamak istiyorum. 16-17 yaşlarındaydık ve ben her yaz köye giderek halamlarda kalırdım. Halamın oğlu da benimle yaşıt ve aramız çok iyidir beraber çok eğleniriz. İşte o zamanların verdiği çocuk aklıyla […]

123 okunma Halamın kızını kandırdım, artık evliyiz

Halamın kızını kandırdım, artık evliyiz

Slm, ben İzmir’den Ali. 21 yaşındayım. Hayatımın en güzel anı bundan 4 ay önce başıma geldi, şimdi çok mutluyum. İzmir’de çok akrabalarımız var, annem sık sık onlara gider. Genelde ben gitmem, ama halamlara gidince mutlaka giderim. Çünkü halamın çok güzel bir kızı var, 20 yaşında, Üniversite öğrencisi. Özellikle göğüslerine bayılıyorum, ne çok büyük ne çok […]

136 okunma Yıllar Sonra Gelen Teyzem

Yıllar Sonra Gelen Teyzem

Teyzem evlenmek için kaçmış 20 yıldır ortalarda yoktu. İStanbulda yaşıyormuş o yıllarda. O kaçtığında ben doğmamışım bile. Üniversite için istanbula geleli 1 yıl olmuştu birgün telefon çaldı ve teyzem olduğunu söyledi. şaşırmıştım. görüşmek istiyordu. MErakta ettiğimden kabul ettim. Ev adresini alıp gittim. Oturup bir süre sohbet ettik. Sonra yemeğe geçtik. Yemekte biryandanda içiyorduk. İçtikçe 20 […]

166 okunma Komşumun karısını sikiyorum

Komşumun karısını sikiyorum

Ben evli bir adamım. Bir süre önce ev sahibi ile sorun yaşadık ve oturduğumuz evden taşınmamız gerekti. Ben de hemen internetten yeni ev ilanlarına bakmaya başladım. Her neyse uzun aramalar sonucunda bir ev buldum. Daha sonra da hemen bir nakliye firması bularak eşyaları taşıttım ve nihayet yeni evimize yerleştik. Zaten ilk günümüz yerleşmekle geçti. Apartmanda […]

260 okunma Sınıf Arkadaşım Olan İkiz Kız Kardeşleri Grup Siktim

Sınıf Arkadaşım Olan İkiz Kız Kardeşleri Grup Siktim

Selamlar, İsmim Fuat 18 yaşında lise son sınıfta okuyorum. Ailem oldukça zengin olduğu için 18 girdiğim gün ehliyetimi alan baban bana bir krallık yaparak birde çok güzel spor bir araba hediye etti doğum günümde, okula bir girişim var anlatamam sizlere okuldaki erkekler ve kızlara bana öyle bir bakıyor ki bunu görmeniz lazımdı. O günden sonra […]

150 okunma Bakire çıkınca götten siktim

Bakire çıkınca götten siktim

Merhaba arkadaslar. 2 hafta once sıze netten tanısıp beraber oldugum bı kızı anlatmıstım. Bi hikayem daha var. aslında dah cok var. Hepsi gercek. Evet askerden yenı gelmıstım bı arkadasım vasıtası ıle bı bayan ıle tanıstım ısmı derya ıdı. Ilk basta sureklı tel ve msg lasmalar vardı. Bıgun bırebır bulusup gorustuk. aslında pek bekledıgım gıbı bırı […]

243 okunma Otobüste surtunerek bosaldim

Otobüste surtunerek bosaldim

Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık idi. İnsanlar neredeyse Üst üste yolculuk ediyorlardı. Arkalara doğru ilerlemeye çalışıyordum.Ama ne mümkün..Bir yere gelince takılıp kaldım. İyi ki de kalmışım.. Hiç aklımda yokken, otobüsün sağa sola salınım yapması ve de çukurlara girip çıkması sonucu, önümdeki tatlı […]

175 okunma Kocamın intikamı fena oldu

Kocamın intikamı fena oldu

  Kocam ile severek evlendik ve 6 yıllık evliliğimiz boyunca onu hiç aldatmadım. Tamamen gerçek olan kocamın intikamı hikayesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Benim adım Sunay, 160 cm. boy, 51 kg, diri vücutlu 25 yaşında bir kadınım. Eşim Sedat ile hayatımız çok iyi ve maddi durum dahil her şey yolunda giderken karşı dairemize taşınan 20 yaşında, […]

151 okunma Komşumun karısı benim karım oldu

Komşumun karısı benim karım oldu

Adım Bulut, mersinde yaşıyorum. yaşım 32. başımdan geçen olayı bir ay önce yaşamdım. eşim aslı ile 2 yıldır evliyiz. mutlu bir evliliğimiz var. 6 ay kadar önce yan daireye yeni evli bir çift taşındı. işim gereği sabah erken gidip akşam geç saatte geldiğim için komşularımı hiç görmemiştim. Birgün akşam eve geldiğimde eşim birazdan çay içmeye […]

237 okunma Erkek Kardeşimin 19 cm Yarrağı

Erkek Kardeşimin 19 cm Yarrağı

Merhaba sex hikayeleri okurları. Ben Yeliz 19 yasindayim bu yazmis oldugun tamamiyle gercektir. ben bir yil oldu evleneli .esim 20 yasinda haziranda askere gitdi. istanbulda oturuyorum.ama nede olsa geceleri biraz korkuyordum. bende kirsehir den kardesim gelsin yanimda kalsin dedim kardesim.17 yasinda yakisikli biridir. ama bugune kadar hic aklimdan. ona karsi bireyler hizsetmezdim iki haftadir kardesim […]

148 okunma Kız Kardeşimin Çığlığı

Kız Kardeşimin Çığlığı

sevgili hikaye okurlarım size anlatacagım hikaye tamamen gercektir ben fatih 19 yasındayım kız kardeşim şeval 17 yasında kardeşim liseye yeni baslamıstı liseye gittiginden beri kendine bakıyor tam bir lolita olmustu abim askerde annem güvenlik calısıyor ablamda evli annem işe gittiginden bnen ve kardeşimm ewde kalıyorsduk kardeşim 12 de okuldan geliyordsu bend e dört gözle onu […]

271 okunma Orospu Kız kardeşim kendini bana zorla siktirdi.

Orospu Kız kardeşim kendini bana zorla siktirdi.

Ben izmirden ali 20 yaşındayım üniversiteye gidiyorum kardeşim mine 16 yaşında liseye gidiyor uzun boylu bacakları kalcaları vucudu ile orantılı güzel bi kız bizim aile biraz serbest olduğundan kardeşim hep kısa giysiler giyerdi evde de hep cok kısa elbiselerle takılırdı tabi bunlar beni ilgilendirmiyor du taki kardeşim kendini bana siktirmeye çalışana kadar ben çokda olmasa […]

47 okunma Kız Arkadaşımın Annesini Becerdim

Kız Arkadaşımın Annesini Becerdim

arkadaşlar ben sıklıkla bu siteyi ziyaret edenlerdenim doğrusu başımdan geçen olayı yaşadıktan sonra burda anlatılanların doğru olduğuna inanmaya başladım ve sizinle paylaşmaya karar verdim …ben kız arkadasımla her türlü ilişki yasayan biriyim onunla nerdeyse yaşamadığım fantazim yok denecek kadar azdır .kız arkadasım benim üst katta oturuyor ve annesi ilişkimizi biliyordu birgün yine okuldan döndüğümde onlara […]